Probeer Oppo Ijs , gekocht bij de AH, gratis na het invullen van het formulier, uitsluitend geldig voor aankopen van bakken Oppo Ice Cream 475 ml en Oppo Ice Cream 3x80 ml multiverpakkingen van ijsjes voorzien van een promotiesticker
Voorwaarden:
- De promotionele actie ‘Love me or I’m free’ geldteruggarantie van Oppo Brothers Ice Cream is uitsluitend van toepassing op promotionele verpakkingen van Oppo Brothers Ice Cream (bakken Double Salted Caramel, Colombian Chocolate & Hazelnut, Vanilla Pecan Praline, Simply The Zest, Caramel Chocolate Crunch, Very Almondberry; dozen met individuele ijsjes Salted Caramel, Madagascan Vanilla and Roasted Almonds, White Chocolate Sticks) voorzien van een promotiesticker.
- Om deel te nemen aan de promotionele actie ‘Love me or I’m free’ geldteruggarantie van Oppo Brothers Ice Cream volstaat het om tussen 19 mei 2021 en 11 augustus August 2021 een Oppo Brothers Ice Cream bak ijs of een doos met individuele ijsjes aan te schaffen (Double Salted Caramel, Colombian Chocolate & Hazelnut, Vanilla Pecan Praline, Simply The Zest, Caramel Chocolate Crunch, Very Almondberry in bakken; dozen met individuele ijsjes Salted Caramel, Madagascan Vanilla and Roasted Almonds, White Chocolate) voorzien van een promotiesticker. Als het product u niet bevalt, kunt u op de promotiewebsite (www.Oppobrothers.com/kmg) restitutie van het aankoopbedrag vragen.
- Daarvoor dient u op het online registratieformulier uw naam en e-mailadres in te vullen en aan te geven welke smaak u hebt gekocht en waar u het product hebt gekocht. Vertel in minimaal 15 woorden waarom het product u niet bevalt en voeg een scan toe van de verpakking, voorzien van de promotiesticker, en een kopie van de kassabon. Uit de kassabon dient duidelijk te blijken dat u tijdens de promotieperiode van 19 mei 2021 tot en met 11 augustus 2021 een bak Oppo Brothers Ice Cream hebt gekocht. NB Soms staat de aankoopdatum op de achterkant van de kassabon vermeld, dus uploadt in dat geval ook een scan van de keerzijde van de kassabon. De kassabon moet worden ge-upload in .png, .jpeg of .pdf format van maximaal 5MB. Om u, na het verifiëren van uw claim, het aankoopbedrag te kunnen restitueren, dient u uw bankgegevens op te geven, waaronder de IBAN en het rekeningnummer.
- De kassabon mag niet zijn veranderd of doorhalingen bevatten. Veranderde of doorgehaalde kassabonnen worden geweigerd.
- Uw claim moet uiterlijk op 24 augustus 2021 om 23.59 uur door ons zijn ontvangen. Na die datum ingediende claims of ongedateerde kassabonnen worden niet in behandeling genomen.
- Er mag per persoon, persoon, e-mailadres, correspondentieadres en bankrekening slechts één claim worden ingediend, ongeacht de aangekochte smaak.